دانلود زیرنویس فارسی سریال وايکينگ ها
متن دلخواه شما
فیلم های برتر
پنج شنبه 18 دی 1399 ساعت 3:29 | بازدید : 1402 | نوشته ‌شده به دست مهدی | ( نظرات )

دانلود زیرنویس Vikings 2013 من از زمانی که اولین قسمت را در Amazon Prime در سال 2013 کشف کردم ، طرفدار بسیار زیادی در مورد وایکینگ ها بوده ام. در همین حال ، آنها Netflix را نیز تسخیر کرده اند و پنج فصل فوق العاده سرگرم کننده با آخرین و آخرین فصل وجود داشته است (قسمت 2 فصل 6) در تاریخ 30 دسامبر 2020 منتشر می شود.

گرچه بسیار وحشیانه است ، "وایکینگ ها" سفر بی نقص سفر به زمان را به اسکاندیناوی قرن 8 در سواحل ایرلند به عنوان مکان اصلی فیلم خود زنده می کند! در اینجا چیزی است که این سریال در مورد آن است ...

داستان: افسانه راگنار
داستان به راحتی بر اساس حماسه های اطراف راگنار لوتبروک بنا شده است که گویا در اواخر قرن 8 و اوایل قرن 9 میلادی پادشاه افسانه ای وایکینگ ها بود. با این حال ، وجود شخص تاریخی ثابت نشده است ، بنابراین او ممکن است سازه ای از پادشاهان و حکام مختلف باشد که در آن زمان در اسکاندیناوی (دانمارک ، سوئد و نروژ مدرن) زندگی می کردند.

در افسانه ها و همچنین سریال ها ، راگنار با حملات خونین به کشتی های معمولی وایکینگ به چندین حمله خونین به سرزمین آنگلوساکسون ها (انگلیس امروزی) می پردازد. در خانه نیز با سایر پادشاهان و حاکمان وایکینگ درگیری بود.

و البته درام شخصی نیز وجود دارد. طبق افسانه ها ، لوتبروک سه بار ازدواج کرده و دارای چندین فرزند ، عمدتا پسر بوده است. همانطور که افسانه ها گفته اند ، زندگی راگنار زمانی پایان یافت که یکی از دشمنان اصلی آنگلوساکسون وی ، پادشاه Kinglla ، پادشاه نورثمبریا ، او را در گودال مارها انداخت.

مکان های فیلم: ایرلند و فراتر از آن
اگرچه قرار است وایکینگ ها در حال حاضر در دانمارک ، نروژ و سوئد حضور داشته باشند ، اما این سریال در سواحل ایرلند و دقیقاً در شهرستان ویکلو در سواحل شرقی ایرلند فیلمبرداری شده است.

خط ساحلی تپه ای که در فاصله کمی از پایتخت ایرلند دوبلین قرار دارد ، شباهت زیادی به وطن های وایکینگ های اسکاندیناوی دارد.

 

 

 




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین عناوین مطالب